"Ημέρες θλίψης.." Δεν γίνεται πάντοτε να είμαστε καλά. Να έχουμε πάντα όρεξη ψυχική και σωματική. Υπάρχουν στιγμές που πονάει η ψυχή και το κορμί μας. Αισθανόμαστε ότι δε έχουμε άλλες αντοχές, νιώθουμε κουρασμένοι και εξαντλημένοι. Βαριόμαστε ακόμη και τον ίδιο τον εαυτό μας. «Ούτε εμένα δεν μπορώ παπά μου», μου έλεγε μια κυρία. Μην είμαστε …
Συνεχίστε την ανάγνωση του "Υπάρχουν στιγμές που δεν έχουμε άλλες αντοχές.."

