Στα χείλη τους είχαν διαρκώς δύο (προς)ευχές με ότι κι αν είχαν να παλέψουν... Σε μια εποχή που οι επιθυμίες έχουν μεταλλαχθεί σε ανάγκες το να ακούς τον Χριστό να σου λέει:‘’μη μεριμνάς!’’, ‘’μη αγωνιάς’’, ‘’μην τρελαίνεσαι’’…..ακούγεται κάπως παράξενα…..Κι όμως η θεραπεία για τον άγχος είναι τόσο απλή μα και τόσο σοφή…..Την κατείχαν στην καρδιά …
Συνεχίστε την ανάγνωση του "Κι όμως η θεραπεία για τον άγχος είναι τόσο απλή μα και τόσο σοφή….."

