Περνώντας από μια υπόγεια διάβαση, διάβασα γραμμένο στους τοίχους της:«Απαγορεύονται οι απαγορεύσεις».Σίγουρα οι αποδέκτες είναι πολλοί. Μένω στους γονείς.Όχι υπερασπίζοντας αυτούς αλλά καταθέτοντας κάποιες σκέψεις για την αποκατάσταση της αλήθειας στα μάτια καί στις καρδιές των νέων ανθρώπων. Μου ήρθε στο νου ή παρακάτω ιστορία: «Ένας φυσιολόγος επιστήμονας μελετούσε μία μέρα ένα μικρό κουκούλι, όπου …
Συνεχίστε την ανάγνωση του "Οι περιορισμοί, οι «απαγορεύσεις» και τα εμπόδια.."

