Κάθε άνθρωπος μέσα στην καρδιά του έχει έναν θρόνο. Από εκεί νοηματοδοτεί την ύπαρξή του. Έχει κάτι ή κάποιον επάνω στον θρόνο και αυτό είναι η αιτία που τον κάνει να ζει, να ελπίζει, να αγωνίζεται, δηλαδή να τροφοδοτεί με νόημα τη ζωή του. Αυτό που έχουμε βάλει στον θρόνο, είναι στην ουσία ο Θεός …
Συνεχίστε την ανάγνωση του "Ποιον θα βάλεις στον θρόνο της καρδιάς σου; "

