«Τον Κύριο να ζητάς, όχι τους ανθρώπους. Εδώ είμαστε πάροικοι.Ό,τι ζητήσεις από τον Κύριο με την καρδιά σου, θα στο δώσει. Και να Τον δοξάζεις πάντοτε.Όταν ζητάτε κάτι από τον Κύριο στην προσευχή σας, να βάζετε στο τέλος: “…εάν είναι προς όφελος της ψυχής μου!”. Γιατί αυτό δείχνει ταπείνωση και παραχώρηση στο θείο Θέλημα.Το “Πιστεύω” …
Συνεχίστε την ανάγνωση του "Τον Κύριο να ζητάς, όχι τους ανθρώπους.."

