Συμβαίνει ἡ συνάντηση μὲ ἄνθρωπο ποὺ ἐκπέμπει ἄρνηση, νὰ μᾶς προκαλέσει ἀναστάτωση. Ὁ λόγος του δέ, γίνεται αἰτία σύγχυσης καὶ τέτοιας ἐσωτερικῆς φουρτούνας, ποὺ χρειάζεται χρόνος, θετικὲς σκέψεις καὶ ἐπίκληση τῆς ἄνωθεν βοήθειας, γιὰ νὰ ἠρεμήσουμε. Γιατί ἄραγε; Τί φταίει, ὥστε ἕνας ἄνθρωπος νὰ μπορεῖ νὰ ταράζει τὴν εἰρήνη καὶ τὴ γαλήνη τῆς καρδιᾶς μας; …
Συνεχίστε την ανάγνωση του "Ἡ συνάντησή μας μὲ τοξικοὺς ἀνθρώπους"

