«Δεν χαρακτηρίζαμε ποτέ την φύση «άγρια».Μόνο οι λευκοί άνθρωποι βλέπουν την φύση ως «άγρια». Για εμάς η φύση ήταν ήρεμη και νιώθαμε ευλογημένοι που ζούσαμε μέσα σε αυτή. Η γνώση ήταν έμφυτη σε όλα τα πράγματα. Ο κόσμος ήταν μια βιβλιοθήκη και τα βιβλία ήταν οι πέτρες, τα πουλιά και τα ζώα που όλοι μαζί …
Συνεχίστε την ανάγνωση του "Μόνο οι λευκοί άνθρωποι βλέπουν την φύση ως ‘άγρια’."

