Γέροντα,εγώ χρόνια τώρα έχω να κλάψω για ένα σφάλμα μου∙ δεν έχω ούτε ένα δάκρυ. Αυτό σημαίνει ότι δεν έχω πραγματική μετάνοια; – Δεν πονάς για ένα σφάλμα που κάνεις;– Πονάω ,αλλά ίσως είναι ρηχός ο πόνος. – Από τα δάκρυα μη βγάζης συμπέρασμα. Είναι βέβαια τα δάκρυα ένα χαρακτηριστικό της μετανοίας, αλλά δεν είναι …
Συνεχίστε την ανάγνωση του "Γέροντα, εγώ χρόνια τώρα έχω να κλάψω για ένα σφάλμα μου.."

