“Πρέπει να βρούμε ένα ήσυχο τόπο μια ήσυχη ώρα για να βρούμε την ησυχία μέσα μας κι έτσι να μάθουμε τον εαυτό μας” Κι όταν τον μάθουμε ίσως τότε ν’ αποκτήσουμε την ευαισθησία ν’ αντιλαμβανόμαστε την ευωδία κάποιων ανθρώπων, ταπεινών και αγίων." Λογος αγίου Συμεών του νέου Θεολόγου
Το πιο σημαντικό μέρος στο σώμα μας..
Κάποτε με ρώτησε η μητέρα μου, διηγείται κάποιος, ποιο κατά τη γνώμη μου ήταν το πιο σημαντικό μέρος στο σώμα μας.Στην αρχή νόμισα ότι βρήκα εύκολα την απάντηση και έτρεξα στη μητέρα μου όλο χαρά.Είχα ανακαλύψει τη μαγεία και την ομορφιά των ήχων και της είπα “νομίζω πως είναι τα αυτιά, με τα οποία ακούμε”.Εκείνη …
Συνεχίστε την ανάγνωση του "Το πιο σημαντικό μέρος στο σώμα μας.."
Μήπως αδικείσαι;
"Ο,τιδήποτε πάθουμε άδικα από κάποιον,ο Θεός υπολογίζει την αδικία αυτή είτε προς διάλυση των αμαρτημάτων μας, είτε προς απόδοση αμοιβής…'' Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος
Σοφές κουβέντες..
« Όταν έχεις λίγα θέλεις λίγα παραπάνω… Όταν έχεις πολλά θέλεις ακόμα περισσότερα… Όταν χάνεις ότι είχες,τότε καταλαβαίνεις ότι και τα λίγα που είχες ήταν αρκετά..»
Πόνος και Αγάπη.
Στη γης μας, μόνο με πόνο μπορούμε, ν' αγαπήσουμε, και μόνο μεσ' απ' τον πόνο. Δεν ξέρουμε ν' αγαπούμε διαφορετικά, κι' ούτε ξέρουμε άλλη αγάπη. Φιόντορ Ντοστογιέφσκι
Τι όμορφα να το λες και πόσο ωραίο να το πιστεύεις!!
«Να είσαι ταπεινός γιατί είσαι από χώμα, Να είσαι ευγενής γιατί είσαι φτιαγμένος από αστέρια.."
Να το έχουμε υπόψη μας..
«Δεν είναι το θαύμα που γεννά την πίστη, αλλά η πίστη που γεννά θαύματα». Φιόντορ Ντοστογιέφσκι
Αργά βαδίζει ο Χριστός μέσα στην Ιστορία..
Άγιος Νικόλαος Βελιμίριβιτς ..”Ο Χριστός βαδίζει αργά μέσα στην ιστορία. Αργά σαν βαθύ ποτάμι, που κάποιο παιδί θα το νόμιζε ακίνητο..αργά σαν σιτάρι, που σπέρνεις το Φθινόπωρο και το χειμώνα νομίζεις νεκρό..βαδίζει αργά, γιατί το πλήρωμά Του είναι μακριά. Το πλήρωμά Του εκτείνεται στα πέρατα της ιστορίας και η θέση Του είναι στα έσχατα..”
Πρέπει να βρούμε την ησυχία μέσα μας
Λογος αγίου Συμεών του νέου Θεολόγου “Πρέπει να βρούμε ένα ήσυχο τόπο μια ήσυχη ώρα για να βρούμε την ησυχία μέσα μας κι έτσι να μάθουμε τον εαυτό μας”. Κι όταν τον μάθουμε ίσως τότε ν’ αποκτήσουμε την ευαισθησία ν’ αντιλαμβανόμαστε την ευωδία κάποιων ανθρώπων, ταπεινών και αγίων."
Άγιος Γέροντας Σωφρόνιος , Λόγια Αιώνιας Ζωής
– Στην Παλαιά Διαθήκη ο Θεός φανέρωνε το θέλημά Του με τον νόμο αρνητικά, με το “μη”, με το “ου”, δηλαδή “ου φονεύσεις” κλπ. Ο λαός βασανιζόταν, απελπιζόταν επειδή δεν μπορούσε να το εφαρμόση και φώναζε: “Έλα συ, λοιπόν, ο Μεσσίας για να μας σώσης”. Με αυτόν τον τρόπο ο νόμος έγινε “παιδαγωγός εις Χριστόν”. …
Συνεχίστε την ανάγνωση του "Άγιος Γέροντας Σωφρόνιος , Λόγια Αιώνιας Ζωής"

