Και τι είναι η Ορθόδοξη Εκκλησία για κάποιον που την προσεγγίζει για πρώτη φορά;Μια τεράστια ζεστή αγκαλιά για να κλάψει,να κλάψει, να κλάψει.Να διώξει το τεράστιο άχθος που κουβαλάεισαν συνέπεια των δικών του αστοχιών και του πόνου που του προκαλούν οι κοσμικές εξουσίες.Ένα μητρικό χάδι είναι.Ένας διαρκής παρηγορητικός λόγος.Μέχρις ότου ενηλικιωθεί και αποκτήσει και η …
Συνεχίστε την ανάγνωση του "Εκκλησία – Μια τεράστια αγκαλιά…"

