Άγιος Γέροντας Σωφρόνιος: Η Παναγία μας , πόνεσε πιο πολύ απ΄όλες τις γυναίκες , πιο πολύ απ΄ όλες τις μανάδες του κόσμου, γιατί κανένα δεν έβλαψε, σε κανένα δεν έκανε κακό κι΄ όμως Της έκαναν το μεγαλύτερο κακό όλης της οικουμένης. Σταύρωσαν Τον Υιό Της . Και αντικρύζοντάς Τον πάνω Στο Σταυρό πόνεσε τόσο η …
Συνεχίστε την ανάγνωση του "Η Παναγία μας , πόνεσε πιο πολύ απ΄όλες τις γυναίκες…"

