Κάποτε ρωτήθηκε ο αρχιεπίσκοπος:-Πως εσείς ένας τόσο μεγάλος χειρουργός πιστεύετε σε αυτόν τον οποίο κανείς ποτέ δεν είδε;Ο αρχιεπίσκοπος απάντησε:- Εσείς πιστεύετε ότι υπάρχει αγάπη;-Ναι.Πιστεύετε ότι υπάρχει ο νους;-Ναι.- Είδατε ποτέ το νου;-Όχι.-Κι εγώ δεν είδα ποτέ τον Θεό αλλά πιστεύω ότι υπάρχει.Σε ένα άλλο συνέδριο, όταν του τέθηκε παρόμοιο ερώτημα είπε στους γιατρούς:- Πολλές …
Συνεχίστε την ανάγνωση του "«Είδατε ποτέ το νου; έτσι και ο Θεός!»"

