Μπορούμε να γεννηθούμε στις πιο δυσμενείς συνθήκες. Μπορούμε να μεγαλώσουμε σε αδαή, σκληρά και ακόμη και δολοφονικά περιβάλλοντα. Μπορούμε να βιώσουμε οποιαδήποτε έλλειψη, οιωνό, απώλεια. Μπορούμε να παραμορφωθούμε από τη γέννησή μας και να ξέρουμε τι σημαίνει να σε περιφρονούν, να πληγώνεσαι, να μας απορρίπτουν. Οτιδήποτε είναι κακό στον σημερινό κόσμο μπορεί να αφήσει το …
Συνεχίστε την ανάγνωση του "Η μεταμόρφωση μας δεν είναι μια ουτοπία.."

